روش ترمیم چمن مصنوعی زینتی به صورت تخصصی

روش ترمیم چمن مصنوعی زینتی به صورت تخصصی

استفاده چمن مصنوعی زینتی در فضای سبز

امروزه استفاده از چمن مصنوعی جهت طراحی فضای باز، فضای سبز و دکوراسیون داخلی بسیار کاربرد دارد. از طرفی زیبایی طبیعی، هزینه پایین، نگهداری راحت و آسان، ماندگاری و طول عمر بالا این محصول نسبت به چمن طبیعی باعث شده است که طراحان، چمن مصنوعی زینتی را در اولویت کار خود قرار دهند.

شاید بد نباشد بدانید که چمن مصنوعی تزئینی نیازی به آبیاری، ترمیم، کاشت و چمن زنی ندارد. از طرفی به دلیل دوام بالا این محصول در مقابل آفتاب تابستان و سرمای زمستان مقاومت بالایی دارد. در صورت نیاز چمن مصنوعی را می توانید به راحتی شست و شو دهید.

چمن مصنوعی تزئینی برای بالکن و تراس نیز مورد استفاده است. بالکن و تراس منزل فضاهایی بی مصرف نیستند. بنابراین می توانید لوازم اضافی در تراس و بالکن خود را دور بریزید و آن را با چمن مصنوعی تزئین کنید. این امر باعث افزایش چند برابری زیبایی ساختمان شما خواهد شد. حتی تراس و بالکن های کوچک خود را می توانید به یک محیط دنج و باصفا تبدیل کنید.

از دیگر استفاده های چمن مصنوعی زینتی برای حیاط است. می توان گفت بیشترین استفاده از چمن مصنوعی در محوطه سازی و حیاط منازل است. بنابراین با استفاده از چمن مصنوعی می توانید کلا یا بخشی از فضای حیاط خود را با چمن مصنوعی پوشش دهید. یکی از زیباترین طراحی های حیاط اجرای چمن مصنوعی بین سنگ و موزاییک است.

استفاده چمن مصنوعی برای باغچه از دیگر کاربردهای این محصول است. در صورتیکه نمی توانید گل و گیاهان طبیعی را پرورش دهید و یا می خواهید در مصرف آب صرفه جویی کنید می توانید باغچه منزل خود را با چمن مصنوعی تزیین کنید. بنابراین با چمن مصنوعی می توانید با سلیقه خود باغچه ای زیبا و دیدنی را خلق کنید.

این محصول نسبت به چمن طبیعی به آبیاری نیازی ندارد. این مسئله برای کشور ایران که در نقاط خشک جغرافیایی قرار دارد بسیار حائز اهمیت است. از طرفی کاربران با استفاده از چمن مصنوعی می توانند در بسیاری از هزینه های خود از قبیل آماده سازی، کاشت و نگهداری زمین صرفه جویی کنند.

استفاده چمن مصنوعی زینتی در فضای سبز

مدل های جدید شرکت چمن نما

شرکت چمن نما با ارائه چمن مصنوعی تزئینی جزء شرکت های دوستدار محیط زیست به شمار می آید. این شرکت با تولید چمن مصنوعی با بهترین کیفیت و در مدل های مختلف توانسته است نیاز مشتریان را در تمامی زمینه ها برآورده کند.

شرکت چمن نما با ارائه مدل های جدید چمن مصنوعی نظر اکثر کاربران را به خود جلب کرده است. محصولات این شرکت علاوه بر کیفیت بالا، اقتصادی و به صرفه نیز هستند. این بدان معنا است که شما می توانید محصولات با کیفیت در عین حال با قیمت مناسب را خریداری کنید.

چمن مصنوعی زینتی بیشتر به رنگ سبز تولید و عرضه می شود، اما ابعاد آن ها متفاوت است. برای این کار قبل از سفارش چمن مصنوعی ابعاد محوطه مورد نظر را به دقت اندازه گیری کنید. سپس نسبت به خرید چمن مصنوعی اقدام کنید. این امر مانع از ایجاد هزینه های اضافی خواهد شد.

مدل های جدید شرکت چمن نما

نصب را به متخصصین ما بسپارید

نصب چمن مصنوعی نیازمند تخصص و مهارت است. نصب چمن مصنوعی شامل دو مرحله زیرسازی و نصب و اجرای آن می باشد. با توجه به اینکه سطح شما نرم یا سخت است و اینکه چه نوع نفوذپذیری دارد باید زیرسازی شود.

از ویژگی های بارز شرکت چمن نما ارائه محصولات با کیفیت و نصب و اجرای دقیق آن می باشد. ذکر این موضوع خارج از لطف نیست که طریقه نصب اصولی باعث طول عمر بیشتر چمن مصنوعی زینتی خواهد شد.

برای نصب چمن مصنوعی می توانید از طریق شماره تماس 26702019-021 از مشاوره تخصصی شرکت چمن نما بهره مند شوید. همچنین برای اطمینان خاطر بیشتر می توانید نمونه پروژه های انجام شده توسط شرکت چمن نما را مشاهده فرمایید. این شرکت با استفاده از چسب های اورجینال نصب خود را تخصصی کرده است.

یکی از ویژگی های برجسته این شرکت ارائه گارانتی محصول به مدت 10 سال می باشد. گارانتی 10 ساله نشان از مرغوبیت بالای محصولات این شرکت است. به همین خاطر هر روزه به تعداد مشتریان شرکت چمن نما اضافه می شود. با انتخاب شرکت چمن نما می توانید با خیالی آسوده خرید و نصبی مطمئن را انجام دهید.

نصب را به متخصصین ما بسپارید

آیا چمن مصنوعی زینتی مقاومت کمی دارد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که برای تمامی کاربرانی که قصد خرید چمن مصنوعی را دارند مطرح می شود این است که آیا چمن مصنوعی در مقابل هر گونه آسیبی مقاومت دارد؟

محصولات چمن مصنوعی حتی در برابر آتش هم مقاوم هستند. همچنین الیاف چمن های مصنوعی در مقابل بارش های اسیدی و قلیایی مقاوم سازی می شوند. به جرات می توان گفت استفاده از چمن مصنوعی زینتی در هر شرایط آب و هوایی قابل استفاده است. زیرا در بسیاری از مناطق به دلیل سرمای زیاد یا گرمای زیاد هوا، چمن های طبیعی به مرور زمان دچار آسیب می شوند و از بین می روند. در چنین شرایطی کاربران ترجیح می دهند از چمن مصنوعی تزئینی که ماندگاری طولانی ای دارد استفاده کنند.

بنابراین چمن مصنوعی در مقایسه با چمن طبیعی قابلیت استفاده دائمی و همیشگی دارد. برای مثال زمین ورزشی با چمن طبیعی با هر شرایط آب و هوایی سالانه از 350 ساعت قابلیت بازی برخوردار است. زیرا جهت حفظ کیفیت چمن طبیعی، باید استراحت و تنفس کامل داشته باشد. این موضوع برای چمن های مصنوعی هم صدق می کند.

مقاومت زیاد چمن مصنوعی زینتی در مقابل عوامل جوی، رفت و آمد و تنش های ناشی از حرکات فیزیکی باعث شده است که عمر مفید چمن مصنوعی بیشتر از چمن طبیعی باشد. از دیگر ویژگی های قابل توجه چمن مصنوعی می توان به ماندگاری طولانی، قابلیت ترمیم، انعطاف پذیری و شستشوی آسان آن اشاره کرد.