چمن مصنوعی چهار فصل

کاربرد چمن مصنوعی چهار فصل در دیزاین و بازسازی

ویژگی های چمن مصنوعی چهار فصل و استانداردهای آن

از ویژگی‌های چمن مصنوعی چهار فصل می‌توان به قابل شستشو بودن آن اشاره کرد. این نوع چمن مصنوعی در فصل زمستان دچار یخ‌زدگی نخواهد شد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه چمن‌مصنوعی این است که نیازی به خاک و باغچه ندارد. استفاده از چمن های مصنوعی مشکل رشد تخم چمن در خاک های غیر حاصلخیز را برطرف کرده است. بنابراین برای ایجاد باغچه و پوشش گیاهی گسترده دیگر نیازی به آبیاری در فضای غیر اصولی نخواهید داشت.

از طرفی استفاده از چمن مصنوعی صدمات وارده به ساختمان در اثر آبیاری را کاهش خواهد داد. چمن های مصنوعی هیچ آسیبی به لایه زیرین خود وارد نمی کنند. وزن چمن مصنوعی بسیار سبک است.

از ویژگی های چمن مصنوعی این است که در تمام فصول سبز می باشد. شما با استفاده از چمن مصنوعی می توانید چهار فصل از نمای سبز و دل انگیز بهره مند شوید.

مقاومت بالا در برابر نور خورشید

از دیگر ویژگی های چمن های مصنوعی چهار فصل این است که در برابر اشعه نور خورشید بسیار مقاوم هستند، بنابراین این نوع چمن های مصنوعی زیبایی ظاهر خود را حفظ می کنند و تغییر رنگ نخواهند داد. با استفاده از چمن مصنوعی چهار فصل می توانید مکان های مرده و غیرقابل استفاده و یا مکان های در معرض دید را به یک باغ کوچک و بسیار زیبای خانوادگی تبدیل کنید.

استفاده از نمد چمن مصنوعی های چهار فصل در حیاط به همراه آلاچیق و گل های خوشرنگ آپارتمانی فضای دل انگیز را برای شما ایجاد خواهد کرد. نصب چمن مصنوعی بسیار راحت و آسان است. چمن مصنوعی همیشه سبز باقی می ماند. استفاده از چمن مصنوعی چهار فصل هزینه های شما در دراز مدت را کاهش خواهد داد.

آیا برف و باران و آفتاب، چمن‌مصنوعی را از بین می برد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم چمن‌های استاندارد به دلیل دیتکس بالا، کیفیت مرغوب، تراکم بالا و سطح مقطع با اشکال مختلف در برابر :

  • برف
  • باران
  • آفتاب
  • تردد بالا بسیار مقاوم هستند.

چمن مصنوعی استاندارد و با کیفیت ، دوام و ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده از چمن های مصنوعی چهار فصل استفاده کنید، زیرا چمن های مصنوعی طوری ساخته می شوند که در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاومت بالایی داشته باشند. بهتر است بدانید که برای ساخت چمن مصنوعی از پلیمرهای مختلفی از قبیل پلی اتیلن و پلی پروپیلن استفاده می کنند.

زیرسازی و نصب چمن مصنوعی چهار فصل بسیار مهم است!

بهتر است بدانید که نحوه اجرا و نصب چمن مصنوعی در مراکز تفریحی در طول عمر مفید آن بسیار تاثیر گذار است. توصیه می کنیم نصب چمن مصنوعی را به دست افراد مجرب و متخصص بسپارید. زیر سازی چمن مصنوعی چهار فصل باید یک سطح صاف و سخت مانند بتن، کاشی، سرامیک و سیمان باشد. نصب چمن مصنوعی توسط چسب های مخصوص انجام می گیرد. اگر بخواهید بر روی دیوار چمن مصنوعی نصب کنید، باید از پیچ و رولپلاک استفاده کنید. برای نصب چمن مصنوعی باید محیط مورد نظر را متراژ کنید و سپس زیرسازی را انجام دهید.

نصب در اماکن ورزشی

برای نصب چمن مصنوعی در زمین های ورزشی بهتر است زیرسازی از نوع بتن و سیمان باشد. در صورتیکه زمین شما خاکی باشد، بهتر است توسط غلتک کشی و آب پاشی زمین را صاف و سفت کنید. این امر سبب می شود نشست های احتمالی برطرف شوند. رعایت نکات نصب چمن مصنوعی سبب می شود طول عمر استفاده از چمن مصنوعی به طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

بیشترین استفاده از چمن های چهار فصل در روف گاردن

چمن مصنوعی چهار فصل برای همه مکان ها قابل استفاده است. چمن های مصنوعی در دو نوع چمن مصنوعی ورزشی و چمن مصنوعی تزئینی در بازار موجود هستند. البته از چمن های مصنوعی می توان در اطراف استخر، تراس خانه، پارک ها، ساختمان مراکز تجاری، زمین تنیس، زمین فوتبال، فضای شهری و … استفاده کرد.

بیشترین کاربرد چمن های چهار فصل در روف گاردن مربوط به ساختمان مراکز تجاری است. دوام چمن های مصنوعی در محیط های سرپوشیده نسبت به محیط های روباز بیشتر است، زیرا در محیط های روباز حیوانات درنده به دلیل چنگ زدن مداوم به چمن ممکن است به آن آسیب وارد کنند. توصیه می کنیم از چمن های مصنوعی گارانتی دار استفاده کنید. بهتر است بدانید که چمن های مصنوعی با مقاوم تر مدت زمان گارانتی بیشتری خواهند داشت.

بیشترین استفاده از چمن های چهار فصل در روف گاردن

امکان ترمیم و تعویض چمن مصنوعی به صورت تکه ای

یکی از مزایای قابل توجه چمن مصنوعی چهار فصل این است که در صورت صدمه و آسیب می توان آن را به صورت تکه های ترمیم و تعویض کرد. این قابلیت سبب می شود زیبایی ظاهری چمن مصنوعی شما در دراز مدت حفظ شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *