کشش سطحی مناسب چمن مصنوعی تنیس

چمن مصنوعی تنیس بر خلاف چمن طبیعی وابستگی به انرژی و آب ندارد و از این جهت یک جایگزین مناسب برای چمن های طبیعی به شمار می رود. متخصصان علوم گیاه شناسی، پوشش چمن مصنوعی را از بسیاری جهات کاملا مشابه چمن مصنوعی دانسته اند.

کشش سطحی، مقاومت، اعمال اصطکاک مشابه در برخورد ها و بسیاری از صفات دیگر در چمن های مصنوعی و طبیعی مشابه یکدیگر هستند.

بهترین انتخاب برای باشگاه های ورزشی

انتخاب بسیاری از باشگاه های ورزشی یا دارندگان زمین های تنیس برای پوشاندن سطح زمین خود و به وجود آوردن بستری مناسب برای این ورزش (به جهت اصطکاک کافی و راحتی و لذت بخش بودن حرکت ورزشکاران)، چمن مصنوعی تنیس می باشد.

آب و هوای مخصوص تنیس و به طور کلی هر آب و هوایی با این پوشش ها سازگار است. در ساختار این چمن مصنوعی نیز بافت همان تراکم و گره ها است.

استاندارد های لازم برای زمین تنیس چگونه اجرا می شود ؟

بازی تنیس در آب و هواهای مختلف صورت می پذیرد و همین مورد سبب شده است که چمن مصنوعی تنیس، به علت سازگاری با آب و هواهای گوناگون (مرطوب، خشک، گرم، سرد و…)، بسیار کارآمد باشد.

توپ تنیس هنگام برخورد با زمین و برپوش سطح زمین نیز باید تحت تاثیر نیروی اصطکاک مشخصی قرار بگیرد که این مورد نیز در این نوع پوشش ها رعایت شده و در یک محدوده خاصی قرار می گیرد.

انواع چمن مصنوعی پرفروش برای زمین تنیس_چمن نما

انواع مدل های پرفروش در بازار

زمین های تنیس انواع مختلفی دارند. زمین های فیبریلیت (صاف و بدون پیچیدگی)، زمین های پیچیده با تراکم نسبی و زمین های مجعد با تراکم بالا از انواع زمین تنیس بر اساس الیاف هستند. البته توجه داشته باشید که معمولا تراکم های بالا کیفیت پایین دارند. انواع چمن تنیس از جمله :

  • chno
  • trop
  • ttx
  • ttg
  • ttp

و محصولات مشابه موجود می باشند که به شما اجازه انتخاب در بین گزینه های مختلفی را می دهد.

کیفیت درخور شما ، همچون فرشی ارزشمند

بیشتر زمین های تنیس با چمن مصنوعی فیلامنت 8 میل تا 20 میل بهره می برند. کیفیت و تراکم باورنکردنی چمن های تولید ما در بین انواع مختلف چمن مصنوعی تنیس مثال زدنی هستند. حضور کیفیت و تراکم مناسب توامان با یک دیگر، آن هم با بالاترین کیفیت، پوششی را مطابق با برترین استاندارد های یک زمین تنیس مهیا می کند.

از بسیاری جهات می توان یک برپوش چمن مصنوعی تنیس را شبیه به یک فرش دانست. تشکیل شدن هر دو پوشش از تراکم و گره ها، وجود داشتن خواب چمن مصنوعی مانند فرش و مواردی از این دست سبب شباهت این دو پوشش به یکدیگر شده است.

پوشش دادن همه قسمتهای زمین تنیس نیز سبب شده است که این برپوش یک فیت عالی برای زمین های بازی به حساب برود.

نصب ماهرانه چمن مصنوعی تنیس_چمن نما

نصب ماهرانه می تواند در ماندگاری تاثیر داشته باشد

اما تهیه و خرید چمن مصنوعی تنیس همه ماجرا نیست و نصب چمن مصنوعی تنیس نیز مسئله حائز اهمیتی می باشد. شرکت چمن نما نصاب مجرب چمن تنیس است. شما می توانید متناسب با ابعاد زمین و استاندارد های خود، خط کشی محدوده بند زمین چمن تنیس را نیز انجام دهید.

کارشناسان فروش شرکت چمن نما چه در قالب مراجعه حضوری و چه به شکل تماس تلفنی نیز پاسخگوی شما عزیزان می باشند. شما می توانید در خصوص نقد و بررسی انواع مدل های مختلف و انتخاب چمن مصنوعی مناسب مشاوره بگیرید و در نهایت سفارشات تلفنی یا حضوری در شرکت چمن نما را به ثبت برسانید.

جمع بندی نهایی برای انتخاب و نصب

  1. چمن مصنوعی تنیس جایگزین مناسبی برای چمن طبیعی، در سطوحی است که نیاز به کارایی چمن طبیعی حس می شود.
  2. علاوه بر این، این نوع برپوش یک پوشش مناسب برای بسیاری از سطوح مختلف واقع شده در شرایط متنوع می باشد.
  3. زمین بازی تنیس نیز یکی از مواردی است که استفاده از چمن مصنوعی برای آن یک انتخاب ایده آل است.
  4. کارایی چمن مصنوعی پاسخ مناسبی به سوال آیا چمن طبیعی برای تنیس کاربرد دارد است .

نقد و بررسی از نظر کارشناسان علوم گیاهی

قطر الیاف و فیلامنت ها، تراکم و گره ها، بوجود آوردن اصطکاک کافی توپ تنیس با زمین و … از مواردی هستند که سبب این کیفیت شده اند. نقد و برسی چمن مصنوعی از نظر کارشناسان علوم گیاهی نیز صحه ای دیگر بر ایده آل بودن انتخاب چمن مصنوعی به جای چمن طبیعی، می گذارد.

شرکت چمن نما، ارائه دهنده چمن های مصنوعی، چه در امر خرید و انتخاب چمن مصنوعی تنیس مناسب و چه در امور نصب و خدمات پس از فروش در کنار شما می باشد. امکان اعمال خط کشی ها تنیس، اندازه گیری دقیق و نصب ماهرانه از نکاتی هستند که خرید شما از چمن نما را به مراتب لذت بخش تر خواهند کرد.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • برای ماندگاری بیشتر چمن مصنوعی زمین تنیس چه کاری می توان کرد؟ نصب ماهرانه در این کار بسیار تاثیرگذار است.
  • آیا چمن مصنوعی زمین تنیس یک نوع است؟ خیر، برای این کار انواع مختلفی از چمن مصنوعی استفاده می شود.