موکت چمن مصنوعی_چمن نما

انواع موکت چمن مصنوعی

امروزه بسیاری از افراد چمن مصنوعی را با موکت اشتباه می‌گیرند. البته درست است که بسیاری از چمن‌های مصنوعی به صورت موکت تهیه و تولید می‌شوند، اما این شباهت ظاهری به معنی آن نیست که موکت چمن مصنوعی با سایر موکت ها به یک صورت ساخته می‌شوند. بافت در موکت چمن مصنوعی بسیار مهم و متفاوت است. بافت محکم الیاف به کار گرفته شده می‌تواند طول عمر آنرا تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. به صورت کلی چمن مصنوعی بسیار بیش از چمن طبیعی طرفدار دارد. دلیل آن هم شکل ظاهری و کیفیت یک دست آن است. اگر شما از چمن مصنوعی استفاده کنید، می‌توانید بافتی یک دست را برای محوطه ای که می‌خواهید انرا بپوشانید داشته باشید. مشکلاتی مانند بلند شدن چمن و آبیاری و مسائل این چنینی هم دیگر وجود ندارند. همه این عوامل باعث شده است تا موکت چمن مصنوعی بتواند جایگزین مناسبی برای سطوح مختلف باشد.

انواع موکت چمن مصنوعی

طرح موکت چمن مصنوعی

طرح موکت چمن مصنوعی بسیار متنوع می باشد. شاید یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای این موکت های چمن مصنوعی می توان متذکر شد همین ظاهر و تنوع طرح های آن است. در بسیاری مواقع از موکت های چمن مصنوعی برای تزیینات استفاده می شود. همین موضوع نشان دهنده نیاز به وجود طرح های به روز و مشتری پسند است. این نوع پوشش از نظر زیبایی هم سر سبزی را به شما می دهد و هم اینکه این سبز بودن را می‌توانید به دلخواه خود طراحی و دیزاین کنید. امروزه طراحی و دیزاین برای تمامی افراد جامعه جایگاه خاص خود را دارد. همه ما دوست داریم تا در محیط خودمان همه چیز زیبا و دلچسب به نظر برسد. خوشبختانه موکت‌های چمن مصنوعی نیز به کمک ما آمده‌اند. بسیار ساده می توانیم با استفاده از طرح های مورد نظر محیطی بی نظر را داشته باشیم و از آن لذت ببریم.

طرح موکت چمن مصنوعی

فرش چمن مصنوعی

فرش چمن مصنوعی شاید آن چیزی است که بسیاری از ما به دنبال آن بوده ایم.

پوششی دیدنی و زیبا که بتواند ما را به طبیعت نزدیک کند.

اما نه آن طبیعتی که نیاز به نگهداری داشته باشد.

و یا نتوانیم از آن در همه جا استفاده کنیم.

بلکه طبیعتی مصنوعی که همواره ما را شاداب می‌کند.

فرش چمن مصنوعی با قیمت چمن مصنوعی بسیار مناسب توانسته است.

دل خریداران را برباید. اگر تا کنون یک فرش چمن مصنوعی را از نزدیک مشاهده نکرده‌اید.

شاید هنوز به اهمیت و درستی این سخنان پی نبرده باشید.

اما قطعا با اولین مشاهده شما هم همین نظر را خواهید داشت.

 انسان همواره طبیعت را دوست داششته و تمایل دارد.

تا با آن نزدیک شود. اما زندگی مدرن و شهری امکان رسیدگی به طبیعت را از انسان گرفته است.

لذا با چنین جایگزین هایی می توانیم دوباره آنچیزی که به دنبالش بوده ایم را پیدا کنیم.

سوالاتی که ممکن است در این زمینه داشته باشید:

  • آیا چمن مصنوعی همان موکت است؟ خیر، گرچه ممکن است شباهتهای زیادی داشته باشند و اکثر افراد چمن مصنوعی را نوعی موکت تلقی کنند اما الیاف بکار رفته در بافت آنها بسیار متفاوت است.
  • آیا چمن طبیعتی نسبت به چمن مصنوعی بهتر است؟ خیر، بر خلاف آنچه ممکن است به نظر برسد چمن مصنوعی به دلیل بافت یکدست و شکل ظاهری آن طرفداران بیشتری دارد.