انتخاب-صحیح-چمن-مصنوعی-مدارس

انتخاب صحیح چمن مصنوعی مدارس

ویژگی های الیاف چمن مصنوعی مدارس

یکی از انتخاب های مناسبی که میتوان برای کفپوش مدارس استفاده نمود ، استفاده از چمن مصنوعی مدارس می باشد که می تواند بسیار مفید و کاربردی واقع شود ، به همین دلیل می‌خواهیم در این مقاله به مزایایی که باید هر چمن مصنوعی برای مدرسه داشته باشد بپردازیم . چمن مصنوعی که در مدارس نصب میشود باید استانداردهای لازم را داشته باشد زیرا افرادی که بر روی آن راه می روند باید ایمنی کامل را حس کنند . مواردی که باعث می شود ایمنی و شرایط محیطی چمن مصنوعی بهبود یابد عبارتند از: ‏دیتکس بالا ، ساختاری مقاوم و زیر سازی بسیار مناسب و ارتفاع و تراکم متناسب می باشد .

چمن مصنوعی بهداشتی برای مدارس انتخاب کنید

همانطور که گفته شد چمن مصنوعی مدارس نصب می شود باید ویژگی‌ها و استانداردهای لازم برخوردار باشد تا بتواند تمامی انتظارات را از یک کفپوش مناسب برآورده کند به همین دلیل ممکن است در مدارس فعالیت های ورزشی انجام شود و باید موارد بهداشتی در هنگام نصب و تولید رعایت شود و استفاده از چمن مصنوعی در مدارس می‌تواند بسیار انگیزه خاصی را به دانشجویان و دانش آموزان عزیز انتقال دهد . یکی از مواردی که هنگام نصب چمن مصنوعی برای مدارس باید رعایت نمود ، زیر سازی مناسب و اصولی میباشد که باید در شیب زمین را به گونه ای طراحی نمود تا سیستم انتقال آب و خروج آب به صورت اصولی انجام شود و همچنین اگر قرار است بر روی چمن فعالیت انجام شود و شیب باید کاملا و مقاومت چمن مصنوعی با توجه به نوع فعالیت ورزشی انتخاب شود .

چمن-مصنوعی-بهداشتی-برای-مدارس-انتخاب-کنید.

داشتن تراکم بالای چمن باعث افزایش امنیت میشود

چمن مصنوعی علاوه بر تزئین و ایجاد دکوراسیون شیک و جذاب برای محیط می‌تواند سبب کاربردی بودن و رفع نیاز بشود . به همین دلیل اگر چمن مصنوعی مدارس را می‌خواهید تهیه و نصب نمایید ، باید ببینید که چه میزان تراکمی برای نصب نیاز است ، زیرا برای نصب چمن مصنوعی در مدارس باید تمامی موارد را بررسی کرد تا چمنی مناسب با ویژگی های استاندارد نصب کرد تا پس از استفاده و گذر زمان هیچ مشکلی به وجود نیاید و دوام و طول عمر بسیار مسئله مهمی محسوب می شود . در ضمن یکی از مواردی که می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد او ، وجود نور خورشید و تابش مستقیم آن می‌باشد که برای حل این مسئله می توان از چمن مصنوعی استفاده نمود که خاصیت آنتی یو وی داشته باشد .

داشتن-تراکم-بالای-چمن

فواید استفاده از چمن مصنوعی در حیاط مدارس

به صورت سنتی ، کفپوش ای که در مدارس و اماکن آموزشی نصب می شد عموما آسفالت می بود اما امروزه محصولی تهیه و ارائه شده است که جایگزین بسیار مناسبی برای کفپوش های عمومی و پر رفت و آمد شده است و این محصول را می‌توان در مدارس نیز استفاده نمود . استفاده ی چمن مصنوعی در مدارس می تواند بسیار مفید و پر کاربرد واقع شود زیرا با این کار امنیت بسیاری از موارد را تامین می کنیم و قیمت چمن مصنوعی بسیار مقرون به صرفه میباشد و می توانیم از بسیاری اتفاقات جلوگیری کنیم که همین مسئله می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد زیرا در مدارس جنب و جوش دانش آموزان بسیار زیاد می باشد و هر لحظه ممکن است با زمین خوردن هرگونه اتفاقی پیش بیاید .

فواید-استفاده-از-چمن-مصنوعی-در-حیاط-مدارس

زمین مناسب برای نصب چمن مصنوعی در مدارس

قبل از نصب چمن مصنوعی مدارس باید ابعاد دقیق از محیط داشته باشیم .

تا بتوانیم یک نصب بسیار حرفه‌ای را انجام دهیم .

همچنین یکی از مواردی که در نصب چمن مصنوعی مهم است وجود میزان اصطکاک می باشد .

که باید حتما بررسی شود . اگر می خواهید مدت زمان زیادی را از چمن مصنوعی بهره ببرید .

باید مراقبت‌ها و نگهداری های لازم را به خوبی انجام دهید .

همچنین از قرار دادن وسایل تیز و اجسام سنگین بر روی چمن خودداری نمایید .

2 پاسخ
  1. maryam
    maryam گفته:

    مطالب خوبی بود اما در قسمت (فواید استفاده از چمن مصنوعی در حیاط مدارس) بهتر است این نکته را نیز یادآور شوید که علاوه بر سلامتی فرزندانمان در ایجاد روحیه بهتر، شادابی و با نشاط بودن فرزندانمان نیز تاثیر گذار است.
    با تشکر

  2. چمن نما
    چمن نما گفته:

    با تشکر از توجه و نظر محترمانه ی شما دوست عزیز.

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *