استاندارد نصب چمن مصنوعی فرودگاه

استاندارد نصب چمن مصنوعی فرودگاه

استاندارد ساخت چمن مصنوعی فرودگاه

قطعا می دانید در فرودگاه ها، استاندارد بودن موضوع بسیار مهمی است. نمی توان از این موارد بدون رعایت گذشت و باید کاملا مطابق با أصول و قواعد آن باشد.

تجربه نشان داده که استفاده از چمن مصنوعی فرودگاه بدون انجام کارشناسی لازم و استانداردها، هزینه های خسارت بسیار زیادی در گذشته به وجود آورده است.

اما فرودگاه مکانی نیست که ایمنی در اطراف آن را دست کم بتوان گرفت. این استاندارد ها شامل مواردی مانند:

  • وزن چمن
  • ارتفاع نصب
  • استحکام الیاف
  • تعداد گره در اینچ
  • چگالی خطی الیاف
  • ضخامت الیاف
  • دمای ذوب الیاف

ساخت چمن مصنوعی با کیفیت برای فرودگاه

تاثیر زیر ساخت چمن در ماندگاری

جدای از این موارد، زیر ساخت در چمن مصنوعی فرودگاه بسیار پر اهمیت می باشد. بعضا آن را با عنوان زیرسازی نیز می خوانند. برای اینکه یک چمن به درستی نصب شده و کیفیت آن حفظ شود، باید برروی زیرساخت کاملا استانداردی نصب انجام بگیرد.

نصب چند جانبه چیست؟ زمانی که نصب به صورت کامل صورت می گیرد، زیر سازی تا نصب نهایی انجام شود، می توان آن را نصب چند جانبه نامید. این موضوع برای زمانی که پوشش در اطراف فرودگاه مورد استفاده قرار می گیرد، فایده به سزایی خواهد داشت.

زیر سازی چمن مصنوعی از مهم ترین نکات در نصب است

پاکسازی محوطه باند فرودگاه

در کنار استفاده از چمن مصنوعی در اطراف فرودگاه، موضوع پاکسازی محوطه باند را هم باید در نظر گرفت. باند فروگاه دارای ویژگی های بسیار تخصصی و تکنیکی است که باید همواره مورد دقت باشند.

پس از نصب چمن مصنوعی، باید پاکسازی محوطه باند فرودگاه را در دستور کار قرار داد.

نباید استفاده از این پوشش ها، هیچ خللی در محوطه باند و اطراف آن به وجود آورد. مواد قابل اشتعال و یا هر چیزی که دید خلبانان را مختل کند باید کنترل شود.

درخواست نصاب حرفه ای با رزومه اجرایی

قطعا تنهای خرید چمن مصنوعی فرودگاه برای انجام کار کفایت نمی کند و نیاز به نصاب همواره وجود داشته است. اما برای موارد تخصصی، نیاز به نصاب بسیار ماهری وجود دارد. فردی بار رزومه اجرایی پربار که بتواند اطمینان شما از کیفیت نصب را آسوده کند.

برای همین منظور، ما متخصصین نصب حرفه ای را در اختیار مشتریانمان قرار می دهیم. افرادی که پیشتر تجربه اینکار را داشته باشند و نصب درجه یک را انجام بدهند. پس اگر شما هم برای هر محوطه یا محدوده ای نیاز به چمن مصنوعی و یا نصاب آن را دارید، چمن نما بهترین گزینه خواهد بود.

نصاب حرفه ای چه از جهت سرعت عمل و چه از جهت رعایت أصول کار نصب را برای شما انجام خواهد داد. بسیار مهم است بدانید که به جز کیفیت خود چمن مصنوعی، نصب دومین فاکتور در کیفیت و طول عمر آن است. لذا به کارگیری متخصصین می تواند شما را از هزینه هایی که در آینده ممکن است با نصب بی کیفیت به وجود بیایند، آسوده خاطر می کند.

می توانید با مشاوره و تماس با این مجموعه، درخواست خود را به ثبت برسانید.

برای نصب چمن مصنوعی کافیست با ما تماس بگیرید

چمن نما مجری چمن مصنوعی فرودگاه

شرکت چمن نما، علاوه بر واردات و تولید چمن مصنوعی، به صورت تخصصی اجرا چمن مصنوعی فرودگاه را نیز در رزومه کاری خود دارد. استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کنار نصب اصولی به معنی ارائه بالاترین طول عمر و بهترین کیفیت است.

بیش از یک دهه فعالیت این مجموعه و انجام پروژه های متنوع نشان از پایداری و جایگاه ما در بازار این محصولات است. در ادامه با چند پروژه از رزومه کاری ما آشنا خواهید شد.

پروژه ی فرودگاه امام خمینی یکی از نمونه کارهای موفق انجام شده، توسط شرکت چمن نما می باشد. این پروژه بزرگ تنها یکی از نمونه های کار مجموعه ما است.

افتتاح زمین چمن مصنوعی فرودگاه بین المللی بندر عباس را می توان به عنوان نمونه ای دیگر از اعتماد و اعتباری دانست که ما در میان مشتریان خود داریم.