فنس توری چمن نما نصب و اجرایی بینظیر در ایران

فنس توری گامی موثر در جهت امنیت و آسایش

تامین امنیت باغ و ویلای شما با فنس توری چمن نما

فنس توری یا فنس کشی تاثیرات مثبت بسیار زیادی برای نگهداری از محوطه شما خواهد داشت. از مواردی همچون جلوگیری از ورود سارقین تا مشخص کردن محدوده تحت مالکیت شما همه بسیار مهم هستند.

مهندس حساس برای نجام یک پروژه

نکته ای برای افراد حساس به امنیت

میتوانید با محدود کردن دید سارقین به ساده ترین روش و با سیم خاردار تا استفاده از انواع توری نرده ای و یا توری پرسی انجام دهید. اما دو چیز را در نظر بگیرید.
1- استفاده از فنس کشی را حتی یک روز هم به تاخیر نیاندازید.
2 – به امنیت آن اهمیت ویژه بدهید.

انواع فنس توری در ایران

انواع مختلفی فنس توری در بازار موجود است. از جهت جنس فنس استیل می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در نظر داشته باشید که مفتول فنس از جهت امنیت دارای اهمیت بسیاری است. وزن هر متر مربع فنس با توجه به جنس مفتول های به کار رفته در آن متفاوت می باشد.

توجه : جنس ، تنها انتخاب شما نیست …

فنس رنگی جذابیتی دارد که شما خبر ندارید !

امروزه انواع فنس رنگی موجود است که می تواند از جهت ظاهری هم انتخاب های بیشتری برایتان به وجود آورد. به عنوان مثال یک فنس سبز رنگ ظاهری بسیار متفاوت با طرح های فلزی بدون روکش رنگی دارد. پس بدانید محدود نیستید و در انتخاب دستتان باز است.

فنس برای چمن مصنوعی یا توری مخصوص چمن

حتی برای فضاهای مخصوص هم فنس های خاص وجود دارد. مثلا از توری برای چمن مصنوعی یا فنس چمنی برای چمن مصنوعی می توانید استفاده کنید که همخوانی زیادی با هم داشته باشند. توری حصاری طرح چشمه ( ۲ سانتی ، ۳ ، ۴ ، ۵ ، ۶ ، ۷ سانتیمتری ) نیز یکی از انواع مدل هایی است که شاید بارها آن را دیده باشید، اما به جهت کیفیت آنها همواره می تواند یک انتخاب مناسب باشند.

فنس چوبی با نمادی زیبا در عکس چمن مصنوعی

کارخانه تولید فنس های درجه یک

با تولید و فروش بهترین محصولات و با بالاترین سطح مشخصات فنی فنس توری خود را تهیه کنید. در کارخانه تولید فنس گالوانیزه ما محصولاتی غیر قابل رقابت را به بازار روانه کرده ایم. استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها و بهترین مواد اولیه در کنار به کارگیری از متخصصین رمز این موفقیت ما است.

فنس دست دوم یا نو ؟!

قطعا هزینه در زمان خرید یکی از اولویت های هر فردی است. ممکن است حتی از این جهت که قیمت فنس دست دوم رو به استفاده از این موارد بیاورید. بهترین قیمت فنس توری دست دوم در کرمانشاه ، تبریز ، ارومیه ، مشهد و هر شهر دیگر را از ما بخواهید. حتی اگر نیاز به فنس دست دوم دارید، ما با فروش فنس دست دوم در مشهد ، قزوین ، اصفهان ، تبریز ، شیراز ، گیلان ، مازندران ، کرج ، اهواز و سایر شهر ها این نیاز شما را بر آورده خواهیم ساخت.

باغ هایی زیبا با آرامشی ساخته دست کارشناسان ما

از بهترین قیمت فنس توری باغی تا مناسب ترین قیمت گابیون را از ما بخواهید. استعلام قیمت فنس باغی در بناب ، اصفهان ، مشهد ، تهران را در کوتاه ترین زمان به دست آورید تا بتوانید با آسودگی خاطر خرید خود را انجام دهید.

نصب و اجرای فنس توری محوطه

اگر تا کنون تجربه این کار را نداشته باشید، طرز فنس کشی صحیح را ندانید. قطعا نمی دانید نقشه اجرایی فنس کشی چگونه باید تهیه شود. با دتایل اجرایی فنس کشی محوطه آشنایی ندارید و شاید حتی ندانید نحوه بستن فنس و پایه فنس فلزی چگونه است.

دوره های آموزشی ما :

شما هیچ دوره آموزش فنس کشی دور باغ را نگذرانده اید. اما اینها به معنی آن نیست که استفاده از فنس را کنار بگذارید.

فنس توری نصب شده برای باغی در تهران

اجرا و نصب را به دست کاردان بسپارید !!

آموزش های فراوانی برای این منظور وجود دارد. نصاب های زیادی هم هستند که این کار را به صورت اصولی برای شما انجام می دهند. پس می توانید دست به کار شوید، خودتان آموزش ببینید و یا از نصاب ها کمک بگیرید.

هم اکنون اقدام کنید ، باغ شما بدون صاحب ایمن است

شاید هزینه فنس کشی مانند قیمت چمن مصنوعی برای یک هکتار چندان زیاد نباشد، اما امنیت و آسایشی بسیار برایتان فراهم خواهد کرد. ما با داشتن نمایندگی انواع فنس باغی دست دوم و نو در سراسر کشور این محصولات را در اختیارتان قرار خواهیم داد. حتی می توانید با ما از مزایده فنس دست دوم مطلع شوید. از انواع نمونه فنس کشی باغ ما دیدن فرمایید و سپس با توجه به نیاز و طرح اقدام به خرید کنید. بهترین فنس توری را در کوتاه ترین زمان تهیه کنید.