زیبایی دو چندان با محوطه سازی ویلا حرفه ای

پیاده سازی فرهنگ محوطه سازی ویلا با چمن نما

محوطه سازی ویلا ، زیبایی چند برابر

محوطه سازی ویلا در زیبایی ویلا نقشی انکار نشدنی دارد. یک ویلای زیبا جدای از محیط و ساختمان آن بدون محوطه سازی چیزی اساسی کم دارد و آن محوطه سازی است. طراحان از اهمیت این موضوع به خوبی مطلع می باشند و در طراحی های خود محوطه سازی را بسیار مورد توجه قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این موضوع بیشتر آشنا کنیم.

محوطه سازی ویلا با کمترین هزینه

مراحل محوطه سازی ویلا توسط کارشناسان چمن نما

از آنجایی که محوطه سازی کاری تخصصی به شمار می رود، ممکن است در زمان ساخت بنا به طراحی آن اقدام نشده باشد. اما بهترین کار این است که شما همراه با طراحی بنا، به فکر این موضوع باشید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

محوطه سازی مرحله به مرحله

  1. پس از بررسی محل ابتدا طراحی محوطه انجام می پذیرد. این موضوع ابتدا با طرح اولیه شروع و سپس با طراحی نهایی خاتمه پیدا می کند.
  2. در مرحله بعد تسطیح محوطه صورت می گیرد.
  3. در این مرحله خیابان کشی انجام می شود.
  4. سپس پیاده رو سازی انجام گرفته و همراه با آن آب رسانی و فاضلاب محوطه انجام می شود.
  5. در مرحله آخر فضای سبز محوطه ویلا آمده و کار محوطه سازی به پایان می رسد.

متخصص محوطه سازی انواع ویلا

نیاز به تخصص در طراحی و اجرای محوطه

طرح های محوطه سازی ویلا را شاید بتوانید به وفور در اینترنت مشاهده کنید. از طرح های محوطه سازی باغچه ویلای بزرگ گرفته تا یک ویلای بسیار کوچک. تفاوت کاری که یک محوطه ساز حرفه ای انجام می دهد با کار یک فرد کم تجربه بسیار زیاد است.

زیباسازی محوطه ویلا با شرکت چمن نما را تجربه کرده تا تفاوت را شاهد باشید. کلیه مراحل از ماکت محوطه سازی ویلا تا تحویل آن زیر نظر متخصصین مجرب انجام می گیرد.

چمن نما قول میدهد که :

یک محوطه ساز به درستی کلیه مراحل را بخش به بخش و اصولی انجام می دهد. پس برای محوطه سازی به سراغ حرفه ای ها بروید.

ترس از طراحی مجدد محوطه و فضای سبز

هزینه طراحی ، این موضوع به میزان زیادی بسته به ابعاد و امکاناتی است که شما در محوطه ویلای خود می خواهید داشته باشید. ما با به تهیه مواد اولیه با بالاترین کیفیت و اجرای تمامی مراحل زیر نظر متخصصین هزینه هایی بسیار مناسب را برای مشتریان خود اعلام می کنیم.

استانداردسازی اقتصادی برای مقابله با هزینه های بالا

اجرای محوطه سازی طرح و ایده خرید چمن مصنوعی با رعایت تمامی استاندارد ها صورت می گیرد. لذا با توجه به این موارد هزینه های اعلام شده توجیه اقتصادی بسیار بالایی را برای شما خواهد داشت.

المان های به کار رفته در محوطه سازی

از محوطه سازی مدرن ویلا تا محوطه سازی سنتی را با ما تجربه کنید. از پیش بهتر است بدانید در محوطه سازی اصلا به معنی استفاده از چند عنصر ساده و همیشگی مانند درخت و گیاهان نیست. به عنوان مثال می توانید از استخر، آلاچیق، برکه و یا مبلمان استفاده کنید. شاید دوست داشته باشید مدل محوطه سازی باغ شکل برای ویلای شما طراحی شود.

محوطه سازی باغ ایرانی

سلیقه ها با یکدیگر متفاوت هستند !!

بسیاری از افراد تمایل به استفاده از :

  • سنگفرش
  • گلکاری
  • استفاده از گلدان

ما برای انواع سلیقه ها قادر به طراحی و محوطه سازی هستیم. تنها کافی است تا با ما تماس گرفته و ویلایی شیک و دوست داشتنی به دست آورید.

توجه : لذا باید بدانید هیچ گونه محدودیتی برای انتخاب شما وجود ندارد.

سیستم آبرسانی و برقی مناسب جهت نگهداری از محوطه

محوطه طراحی شده برای آنکه بتواند همواره زیبایی خود را حفظ کند نیاز به نگهداری دارد. گیاهان آن باید آبیاری شده ، سیستم آب و برق آن هر چند گاه یکبار جهت عملکرد درست بررسی شود و یا برای موارد خاص تر ممکن است نیاز به نگهداری های ویژه ای داشته باشید. پس از ابتدا به فکر نگهداری از محوطه باشید.

کارفرمایان محترم : یکی از مواردی که باید در ابتدا مورد دقت قرار دهید موضوع نگهداری است.

انتخاب طرح مورد نظر برای محوطه سازی ویلا

طرح های بسیار زیادی برای محوطه سازی وجود دارند. اما بهترین طرح بر اساس سلیقه ، محل و امکانات شما قابل انتخاب خواهد بود. موضوع نگهداری آن را هم حتما در نظر داشته باشید تا همواره از زیبایی محوطه لذت ببرید.

هزینه حرف اول را میزند ؟!

جهت قیمت چمن مصنوعی  و سایر هزینه ها نیز توجه داشته باشید که استفاده از مواد و مصالح با کیفیت و انجام کار حرفه ای شاید در ابتدا خرج بیشتری برایتان داشته باشد. اما در بازه ای کوتاه مدت موضوع بر عکس شده و از هزینه ای که برای این کار پرداخت کرده اید کاملا رضایت خواهید داشت.

1 پاسخ

تعقیب

    دیدگاه خود را ثبت کنید

    تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
    در گفتگو ها شرکت کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *