ساخت و استاندارد فضای سبز کارخانه

ساخت و استاندارد فضای سبز کارخانه

استاندارد فضای سبز کارخانه

در کارخانه ها معمولا در کنار سوله ها و ساختمان های اداری و تولیدی، فضاهایی وجود دارند که آنها را با فضای سبز می‌پوشانند. این فضای سبز می‌تواند خستگی را از تن کارگران و کارمندان پس از یک روز کاری بسیار سخت در آورد. همچنین می تواند بخشی از آلودگی های ایجاد شده در کارخانه را جذب کرده و مانع از آلودگی هوا شود. این موضوعات باعث شده اند تا بخش جدانشدنی از هر کارخانه، فضای سبز آن باشد. اما این فضای سبز نباید بی توجه و بدون بررسی انتخاب و اجرا شود. برای ایجاد فضای سبز به کمک چمن مصنوعی در کارخانه ها، استاندارد وجود دارد. رعایت این استاندارد، بروز مشکلات را به حداقل رسانده و در عین حال طبیعت را به محیط کاری وارد می‌کند. گاهی عدم رعایت این استانداردها، می‌توانند باعث ایجاد خسارت های مالی شدیدی بشوند. به همین جهت، پیش از اجرای فضای سبز کارخانه، این موارد را بهتر است بدانید.

استاندارد فضای سبز کارخانه

بهداشت لازم فضای سبز کارخانه

ساخت و ایجاد فضای سبز، همیشه می تواند تاثیرات مثبت روی زندگی ما بگذارد. چه این فضای سبز برای خانه و محل زندگی باشد، چه برای محل کار. در هر کجا که باشیم، نزدیکی به طبیعت برای ما مفید است. باعث خواهد شد تا کمتر بیمار شویم، شاداب تر باشیم، احساس سرزندگی کرده و روانی آرام داشته باشیم. اگر شما هم صاحب یک کارخانه هستید، بهتر است حتما یک فضای سبز را در این محیط ایجاد کنید. این فضا می تواند حتی راندمان کاری کارگران و کارمندان شما را بهبود ببخشد. افراد در محیط های سر سبز، سر حال تر بوده و با انرژی بیشتر به کار و فعالیت می پردازند. اما این فضای سبز نیازمند بهداشت است. باید همیشه این بخش ها را پاکیزه نگاه داشت. زیبایی و اثر گذاری فضای سبز، تنها زمانی امکان پذیر است که این فضا تمیز بوده و بهداشت آن کاملا رعایت شده باشد.

بهداشت لازم فضای سبز کارخانه

ساخت و تحویل فضای سبز کارخانه

ساخت فضای سبز نیازمند دانش و تخصص است.

تنها قرار بر این نیست که چند گیاه به صورت اتفاقی در یک محوطه کاشته شوند.

در ساخت فضای سبز، افراد متخصص زیادی دخیل هستند.

هرچه این فضای سبز بزرگتر باشد، نیاز به متخصصیین بیشتر به چشم می‌آید.

اما فراموش نکنید، بسته به ابعاد نیست.

بلکه برای هر کاری اصولی باید آنرا به متخصص بسپاریم.

متخصص بهتر از شما می‌داند در چه مکانی باید از چه گیاهانی استفاده کرد.

چگونه آنها را ترکیب کرد و در چه فاصله ای از هم کاشته شوند.

اما این موضوع فقط یک بخش کار است. بخش مهم دیگر هم زیبایی فضا است.

افرادی که تخصصشان ساخت و تحویل این چنین فضاهای است، در مرحله اول، می‌دانند پس از رشد گیاهان، فضا به چه شکل نهایی در خواهد آمد و هر نیازی را در ابتدا در نظر می‌گیرند. تخصص ما ساخت و تحویل فضای سبز کارخانه است.