کیفیت انواع مدل های چمن مصنوعی

کیفیت انواع مدل های چمن مصنوعی

انواع مدل های چمن مصنوعی بر اساس جنس

با تولید و ابداع چمن مصنوعی جایگزین بسیار مناسبی برای چمن های طبیعی شد این محصول نیاز به مراقبت های دائم و مکرر مانند چمن‌های طبیعی را ندارد و نصب آن بسیار آسان و مراقبت و نگهداری آن بسیار راحت می باشد . انواع مدل های چمن مصنوعی بر اساس جنس بسیار متفاوت می باشد . چمن مصنوعی هایی وجود دارد که از الیاف پر کننده مانند فیلر تشکیل می شود که این فیلرها برای افزایش مقاومت چمن مصنوعی می باشد . چمن مصنوعی هایی وجود دارد که در برابر نور خورشید مقاوم بوده و اشعه ی آنتی یو وی در مواد تشکیل دهنده آن وجود دارد . پس جنس چمن مصنوعی بستگی به نوع کاربرد آن در مکان های مختلف دارد .

انواع مدل های چمن مصنوعی بر اساس جنس

کیفیت و ماندگاری مدل های چمن

هر محصولی اگر پس از نصب مراقبت و نگهداری های اصولی از آن رعایت شود ، می‌تواند ماندگاری بالاتری داشته باشد و به مرور زمان کیفیت آن کاهش پیدا نکند . حال کیفیت و ماندگاری مدل های چمن مصنوعی بستگی به نوع مراقبت و جنس مواد تشکیل دهنده ی آن می باشد . بهتر است در هنگام انتخاب چمن مصنوعی از چمن هایی که کیفیت بالایی دارند استفاده بکنیم تا با مراقبت های بسیار ساده و راحت عمر و دوام آن را بالاتر ببریم . نگهداری از چمن مصنوعی بسیار آسان می باشد فقط لازمه آن رعایت چند نکته ی آسان و کلیدی می باشد.

کیفیت و ماندگاری مدل های چمن

تفاوت مدل های چمن مصنوعی با طبیعی

یکی از سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که تفاوت مدل های چمن مصنوعی با طبیعی در چیست؟ از آنجایی که اسم این محصول کاملا مشخص است این محصول کاملا مصنوعی می باشد و از الیاف هایی مانند فیلر و مواد تشکیل دهنده پلاستیکی تشکیل می شود . تفاوت عمده این دو محصول در نگهداری و عمر آنها می باشد ، چمن طبیعی نیازمند مراقبت های بسیار ویژه و سخت می‌باشد اما کسانی که از چمن مصنوعی استفاده میکنند مراقبت های راحت تری را نسبت به چمن طبیعی دارند و همچنین ماندگاری چمن مصنوعی نسبت به چمن طبیعی بیشتر است و مدل ها و طرح های چمن مصنوعی بسیار متنوع و متعدد می باشد و دارای طیف رنگی زیادی می باشد .

تفاوت مدل های چمن مصنوعی با طبیعی

بهترین مدل کفپوش چمن مصنوعی برای سالن فوتبال

در سالن های سرپوشیده مانند فوتبال و فوتسال که نور خورشید در آن وجود ندارد .

استفاده از چمن طبیعی بسیار سخت می باشد و همچنین نگهداری و رشد آن کاری غیر ممکن است .

نیازمند هزینه های زیاد است ، اما محصولی که بسیار می‌تواند در این زمینه کمک کند .

استفاده از چمن مصنوعی می باشد .

چمن مصنوعی برای سالن های فوتبال مدل های بسیار زیادی دارد .

چمن های کوتاه ، چمن های بلند و با رنگ ها و کیفیت های متفاوت ارائه می شود .

که هر کدام بسته به نیاز مشتری قابل ارائه و اجرا می باشد .