نصب و اجرای چمن مصنوعی بین سنگ های دکوراتیو

نصب و اجرای چمن مصنوعی بین سنگ های دکوراتیو

چمن مصنوعی بین سنگ چگونه نصب میشود ؟

اجرای چمن مصنوعی بسیار آسان و راحت می باشد. امروزه چمن مصنوعی توانسته است در دکوراسیون و محوطه سازی های لوکس و مدرن جایگاه ویژه ای را داشته باشد اجرای چمن مصنوعی بین سنگ ها می‌تواند بسیار مدرن و شیک واقع شود و همچنین باعث می شود فضای خالی بین سنگ ها پر شود و هنگام راه رفتن بر روی سنگ فرش هیچ گونه مشکلی پیش نیاید اما این نکته را باید دانست ممکن است مشکلاتی هنگام نصب آن پیش بیاید به ولی می توان با بهره گیری از یک نصاب حرفه ای تمامی این مشکلات را برطرف نمود.

در چه مکانهایی از چمن بین سنگ استفاده کنیم ؟

در چه مکانهایی از چمن بین سنگ استفاده کنیم ؟

استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ هیچگونه محدودیتی را به دنبال ندارد همچنین در هر کجا که مدنظرمان باشد ، می توانیم چمن مصنوعی را نصب کنیم . باید هنگام نصب چمن مصنوعی در بین سنگ فرش ها فاصله طولی و عرضی را رعایت نمود و همچنین زیرسازی های لازم را قبل از نصب انجام داد و باید طوری چمن مصنوعی را نصب کرد تا هنگامی که برش های مناسب صورت می‌گیرد به چمن آسیبی وارد نشود و اگر از روی سنگ فرش و یا چمن خودروی رد شد به چمن مصنوعی آسیبی وارد نشود.

مزایای دکوراتیو استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ

مزایای دکوراتیو استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ

استفاده از چمن مصنوعی بین سنگ می تواند علاوه بر کاربردی بودن ، به زیبایی و شیک جلوه دادن هر مکانی بیفزاید . آخرین مرحله برای اجرای این مدل نصب کردن چمن مصنوعی در میان سنگ ها قرار دادن برش ها با ماشین مخصوص در بین شیارها می‌باشد که باید فواصلی را با عرض ۴ و یا ۶ سانت در بین سنگ ها ایجاد کنیم تا قطعه های بریده شده چمن مصنوعی به راحتی در میان سنگ ها جا بگیرند . این نکته را به خاطر داشته باشید که از چمن مصنوعی استفاده کنید که مقاومت نسبتاً بالایی داشته باشد و به مرور زمان و استفاده مکرر هیچگونه آسیب جسمی به آن وارد نشود.

چمن مصنوعی بین سنگ چگونه نصب میشود ؟

از چه نوع سنگ یا سرامیکی برای این کار استفاده کنیم ؟

در انتخاب چمن مصنوعی بین سنگ دستمان کامل باز است.

از آن جایی که چمن مصنوعی مدل ها و طرح های مختلفی دارد .

می توانیم هر گونه طرح و مدلی که مدنظر ما درست را انتخاب کنیم .

و در بین سنگ ها قرار بدهیم .

فقط باید به مدل سنگ و یا سرامیکی که در کف زمین استفاده شده است .

کمی دقت کنیم چمن مصنوعی را هنگام نصب به دقت قرار بدهیم .