اندازه ضخامت چمن مصنوعی به صورت استاندارد

اندازه ضخامت چمن مصنوعی به صورت استاندارد

ضخامت چمن مصنوعی چقدر باید باشد ؟

در این مقاله می خواهیم به بررسی و استاندارد ضخامت چمن مصنوعی بپردازیم. چمن مصنوعی باید از یک سری ویژگی ها و استانداردهای برخوردار باشد تا بتواند مقاومت بسیار خوبی را از خود نشان بدهد . هر چمن مصنوعی باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا بتواند در برابر بسیاری از ضربه ها و عوامل طبیعی مقاومت کنند تمامی لایه های آن باید از کیفیت مناسبی برخوردار باشد و همچنین چمن مصنوعی شامل یک لایه پلیمری به نام LSR می باشد که اصل PE می باشد . بافت زیرین چمن مصنوعی نیز می تواند عامل اصلی ضخامت آن باشد که لایه زیرین آن باید با کیفیت باشند تا به مرور زمان هیچ گونه مشکلی به وجود نیاید.

تاثیر ضخامت و ظریفی چمن مصنوعی در کیفیت آن

تاثیر ضخامت و ظریفی چمن مصنوعی در کیفیت آن

هر چمن مصنوعی کاربرد مخصوص خود را دارد. ما باید با توجه به نیاز مان ببینیم چه مدل و چه طرحی از چمن مصنوعی به کارمان می آید مثلا برای طراحی و دیزاین می توان از چمن مصنوعی های طرح دار و مدل دار که رنگ بندی های بسیار مختلفی دارند استفاده کنیم و یا برای استفاده ی ورزشی می‌توان از چمن مصنوعی های مخصوص فوتبال و فوتسال و یا دیگر موارد استفاده کنید که هرکدام ضخامت و کیفیت خاص خود را دارد و همچنین برای استفاده چمن مصنوعی در زمینه فوتبال و فوتسال باید ضخامت بالاتری داشته باشد تا با قرار گرفتن کفش های مخصوص جمن مصنوعی فوتسال هیچگونه مشکلی به وجود نیاید.

ضخامت لازم چمن برای زمین های فوتبال

ضخامت لازم چمن برای زمین های فوتبال

یکی از مهم ترین کاربردهای چمن مصنوعی فوتبال و فوتسال می باشد. امروز برخی از مجموعه های ورزشی و سالن های ورزشی برای ایجاد شرایط مناسب و همچنین به روشی بسیار راحت و آسان برای پوشش دادن کف سالن از چمن مصنوعی استفاده میکنند ، این مدل چمن ها بسیار مناسب و با کیفیت می باشد باید این نکته را بدانیم که چمن مصنوعی فوتبال باید بسیار با کیفیت باشد و ضخامت چمن مصنوعی باید با ارتفاع ۵۰ تا ۶۰ میلی متر و تراکم حدود ۸۰ تا 10 هزار کوک بر مترمربع تولید شود.

ضخامت چمن مصنوعی چقدر باید باشد ؟

جنس چمن با ضخامت آن رابطه مستقیم دارد ؟

هر چقدر کیفیت و جنس اجزای استفاده شده در چمن مصنوعی بهتر باشد .

ضخامت چمن مصنوعی مسلماً بیشتر میشود . هنگامی که از اجزای باکیفیت تری استفاده می‌کنیم .

تراکم چمن مصنوعی در هر متر مربع آن بیشتر می شود .

و همچنین فضاهای خالی میان چمن مصنوعی می تواند با ماده ای پرکننده پر شود .

تا تمامی چمن مصنوعی ها حالت عمودی پیدا کرده .

و وقتی که بر روی آن راه می رویم حس بهتری را منتقل کند .